måndag 9 juli 2012

scraprums förvaring

har jobbat med förvaring till mitt pysselrum, köpte en expedit förvaringshylla på IKEA och den tar ju upp en hel del vägg. hängde mina band på denna förut, det är en tavelram med hönsnät så man lätt kan trä in band
men nu har jag rullat ihop dem istället och förvarar dem i en låda, små bitar får ligga löst i en burk på bordet
mina brads har jag satt på en lite tjockare dekorgummi, det är lätt att trycka fast och ta loss, en del brads med längre ben ligger i en egen låda, tycker denna är smidig lätt att se och lätt att ta med. dessutom billig att tillverka.
har satt alla mina blommor på skaft i en låda med oasis i, himlars va mycket blommor jag har
de platta blommorna har jag sorterat i zippåsar och satt fast dem på en "komplett" (IKEA) lyckades vrida kroken så den kunde hänga på dörrens ovansida saknar nu bara några fler klädnypor.

1 kommentar:

Lilla Anna sa...

Vad söt blomlådan blev.